MÜDÜRLÜĞÜMÜZ DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞININ
GÖREVLERİ
1-Müdürlüğümüz Döner Sermaye İşletmenin gelir ve giderlerinin takip edilmesi,
2-Müdürlüğümüz Döner Sermaye İşletmesinin gelir ve gider bütçelerinin Müdürlüğümüz Diğer Birimlerince hazırlanan iş programı çerçevesinde hazırlanması,
3-Ödeme emrinin hazırlanması ve ilgili ödeme emrine bağlanacak evrakların kontrol edilmesi ve eksik belge varsa tamamlattırılması
4- Döner sermaye iş ve işlemleri ilgili yasal mevzuatın takip edilmesi ve gerekli güncellemelerin entegrasyonunun yapılması,
5-Aylık mizanları hazırlanması ve ilgili kuruluşlara gönderilmesi,
6-Müdürlüğümüz Döner Sermaye İşletmesinin ödemesi gereken vergi, paylar gibi yasal yükümlülüklerin ödenmesi ve takibinin yapılması,
7-Yıl sonunda ilgili mali yılın hesaplarının kapatılması ve yeni mali yılın açılış işlemlerinin yapılması,
8-Yıl sonu kapanış işlemleri neticesinde ilgili mali yıla ait bilançoların hazırlanarak Bakanlığımız Destek Hizmetleri Başkanlığına onaya sunulması,
9- Müdürlüğümüz Döner Sermaye İşletmesince yapılacak olan harcamaların ilgili yasal mevzuat çerçevesinde gerçekleştirilmesi için gerekli olan kontrollerin yapılması,
10-Usulüne uygun olarak yapılmış harcamalara ait hak edişlerin Hak sahiplerine ödenmesi,
11-Müdürlüğümüz döner sermaye işletmesine ait taşınırların takibinin yapılması ve kullanım ömrü dolanlarının komisyon kurularak terkininin yapılması,
12- Müdürlüğümüz Döner Sermaye İşletmesine ait ambarla ilgili her türlü iş ve işlemlerin gerçekleştirilmesi,
13-Müdürlüğümüz döner sermaye işletmesine ait veznenin usulune uygun olarak çalıştırılması
15-Müdürlüğümüz döner sermaye işletmesine ait gelirlerden dolayı gerekli faturaların kesilmesi,